Mi a Termék Támogatás Életciklus?
Ha Ön rendelkezik szofter előfizetéssel, vagy egy éves követés alatt álló licenc-el, elérhető Ön számára az adott szoftver néhány korábbi verziója.
A Szoftver Támogatás gondoskodik az összes jelenlegi, plusz azon előző verziókról, melyek szerepelnek az elérhető korábbi verziók listában (előfizetésekre, éves követésekre), amik a legtöbb esetben az utolsó 3 verziót jelentik az adott szoftvernél.
Mit jelent a "támogatott szoftver"?
Nem támogatott korábbi verziók | Támogatott korábbi/jelenlegi verziók |
Támogatás vége: megszűnik az újra aktiválás, a technikai támogatás, frissítések és a gyors javítások | Általános támogatás: Termék aktiválás, technikai támogatás, frissítések, gyors javítások |
Használhatom még az előző verziójú szoftvert, ami elérte a támogatási időszak végét?
Ha van egy aktív előfizetése vagy éves követése, akkor továbbra is használhatja a régebbi verziójú szoftvert.
Azonban a nem támogatott verziókra nem fog kapni új aktiváló kódot, semmilyen eszközre. Továbbá megszűnik a szoftverfrissítések, gyors javítások lehetősége is, melynek további használata így nem biztonságos.
2010 és korábbi nem támogatott verziók | 2010 fölötti nem támogatott verziók | ||
Ma | 2019. aug 31-től | Ma | 2021. márciustól |
Termék aktiválás | X – Termék aktiválás | Termék aktiválás | X – Termék aktiválás |
X – Technikai támogatás | X – Technikai támogatás | X – Technikai támogatás | X – Technikai támogatás |
X – Szoftver frissítés | X – Szoftver frissítés | X – Szoftver frissítés | X – Szoftver frissítés |
X – Gyors javítások | X – Gyors javítások | X – Gyors javítások | X – Gyors javítások |
Hogyan juthatok támogatott verzióhoz?
Ha jelenleg egy nem támogatott verzión dolgozik, de van egy élő előfizetése, vagy éves követése, akkor az alábbi videó segít megoldani a problémát: https://autodesk.wistia.com/medias/5pya02y5ai?wtime=0s
Amennyiben nem rendelkezik éves követéssel, illetve előfizetéssel sem, akkor javasoljuk, hogy minél hamarabb vegye fel a kapcsolatot velünk!